Shopping Cart

0

Your shopping bag is empty

Go to the shop

¡Bienvenido a nuestras Preguntas Frecuentes!

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

¿Dónde están ubicados?
We use Royal mail and DHL to send most of our UK orders. Euro Car Parts reserves the right to use discretion in any circumstance where it makes more sense to use an alternative delivery method.
¿Realizan envíos a todo Chile?
We use Royal mail and DHL to send most of our UK orders. Euro Car Parts reserves the right to use discretion in any circumstance where it makes more sense to use an alternative delivery method.
¿Cuánto tiempo tarda en llegar mi pedido?
All our delivery charges are pre-set by our courier company. We sell some oversized items which require a specialist courier company to fulfill the delivery, there is an additional charge for these. Also, our courier company considers some surcharge postcodes 'Out of area'. There is an additional charge for these also. You can find a list of all [oversized items here] You can find a list of all
I haven't received a dispatch email/email confirmation?
El costo del envío va a variar según el peso total de tu compra y la zona a la que solicites tu envío. Este valor aparecerá reflejado en tu carrito de compras luego de que selecciones tu zona según la región de Chile en la que te encuentres.
¿Cómo puedo realizar el seguimiento de mi pedido?
Una vez que tu pedido sea enviado, recibirás un correo electrónico de confirmación con los detalles de seguimiento. Podrás rastrear el estado de tu pedido utilizando el enlace proporcionado en el correo electrónico. Si tienes alguna pregunta o necesitas asistencia adicional, no dudes en contactarnos a nuestro correo electrónico contacto@alapesca.cl
¿Puedo devolver un producto si no estoy satisfecho/a?
Sí, aceptamos devoluciones dentro de los 15 días posteriores a la entrega, siempre y cuando los productos estén en su estado original y no hayan sido utilizados.En este caso es el cliente quien deberá cancelar el costo del envío de regreso nuestra bodega a menos que el producto presente alguna falla de fábrica. Si deseas devolver un producto, contáctanos y te proporcionaremos las instrucciones necesarias para el proceso de devolución.
¿Qué sucede si recibo un producto dañado o defectuoso?
No, our courier company does not offer the service to deliver on weekends currently.
Why can't I select next day delivery?
Trabajamos con VENTIPAY y aceptamos varios métodos de pago, incluyendo tarjetas de crédito/débito y transferencias bancarias. Durante el proceso de compra, se te proporcionarán las opciones disponibles y podrás seleccionar la que mejor se adapte a ti.
¿Puedo cancelar mi pedido?
And it is. You will be sent a dispatch confirmation email as soon as your order has been processed. This email will also contain your tracking number. We also ask for a mobile number so our courier can inform you of the status of your order.Please visit: www.dhl.co.uk/en/express/tracking.html for International orders shipped via DHLwww.ups.com for all orders shipped by UPSwww.tuffnells.co.uk/proof-of-delivery for all oversized orders shipped by TuffnellsPlease note tracking numbers are only active and trackable 2 hours after the order has been collected from our warehouse, approximately 8pm (GMT/BST) Monday to Friday. For orders placed after 4pm on Friday, your order may not be trackable until it has been collected from us the following Monday.